کمد بایگانی, محصولات فلزی

کمد اداری فلزی

کمد بایگانی فلزی

کمد بایگانی اداری

یکی از ابزار های ضروری و لازم برای هر اداره کمد بایگانی فلزی می باشد. مدت ها است که از انواع کمدهای فلزی برای نگهداری اسناد و مدارک در دنیا استفاده می شود. به گونه ای که حتی در فیلم های پلیسی، کمدهای بایگانی فلزی از چشم بیننده پنهان نمی ماند. یکی از اصلی ترین پارامتر ها در بازدهی و کارکرد اداره ها، نظم می باشد. طراحی دکوراسیون مناسب و استفاده از ابزار با کیفیت شرط اصلی در ایجاد نظم در یک اداره است.

ما از کمدهای بایگانی برای دسته بندی اسناد و مدارک استفاده میکنیم . تا بتوانیم محل کار خود را مرتب تر کنیم که اینکار افزایش توجه و تمرکز را به همراه دارد .

 

بهترین تجهیزات بایگانی اسناد و مدارک

کمد بایگانی اداری فلزی، میز و صندلی اداری مناسب می تواند انرژی خوبی به محیط کاری شما ببخشد. امروزه کمد ها نقش بسزایی در محیط کاری ما دارند. یکی از بارزترین مزیت های استفاده از کمد ها، محافظت و نگهداری از اسناد و مدارک می باشد. کمد های بایگانی چوبی و فلزی از عمده ترین کمد های مورد استفاده در اداره ها می باشند. در این مقاله از گروه صنعتی هیراد سعی داریم به انواع کمدهای بایگانی، ویژگی و کاربرد این نوع کمدها، قیمت کمد بایگانی فلزی و نحوه خرید آن ها بپردازیم.

کمد بایگانی اداری فلزی

امروزه بیش از 1000 مدل کمد فلزی اداری در بازار وجود دارد.

کمد اداری بایگانی اسناد چیست؟

امروزه تقریبا تمامی دفاتر اداری روزانه با حجم بزرگی از اسناد ارتباط دارند. بایگانی اسناد می تواند مربوط به پرونده های مختلف مشتریان باشد. جمع آوری این مدارک جهت استفاده در آینده یکی از وظایف کارکنان اداره ها می باشد. از دست دادن این پرونده ها، خسارت و یا به سرقت رفتن آنها امری برگشت ناپذیر است.

دو مورد از مهمترین و اصلی ترین مزایای استفاده از کمد اداری :

1- ذخیره سازی و نگهداری

2- نظم بخشیدن

شاید فکر کنید با پیشرفت روزانه تکنولوژی و الکترونیکی شدن بیشتر کارها و کمتر شدن کاغذبازی های اداری دیگر شرکت و ادارات نیازی به استفاده کمد ها که در آنها  فایل زونکن و انواع فایلینگ ها قرار بگیرند لزومی ندارند. اما باید به شما بگوییم که حتی پیشرفت تکنولوژی هم استفاده از کاغذها و پرونده ها و به اصطلاح کاغذبازی های اداری را کم نکرده است.

به همین دلیل ابزاری که بتواند این اسناد را بایگانی و از رطوبت و خرابی محافظت کند، لازم و ضروری است. کمد اداری فلزی بایگانی به عنوان یک مکان امن و مطمئن جهت ذخیره سازی پرونده ها می باشد. کمد های بایگانی نه تنها مکانی برای جمع آوری اطلاعات هستند، بلکه باعث افزایش سرعت بررسی پروند ها نیز می شوند.

 

مزایای استفاده از کمد بایگانی فلزی اداری

  • توانایی نگهداری مقادیر زیادی از اسناد و پرونده ها در یک فضای کم
  • تسریع در بازیابی اطلاعات توسط کارمندان
  • افزایش بهره وری و بازدهی کار
  • امکان دسته بندی و ذخیره پوشه ها
  • امکان اضافه کردن قفل و افزایش سطح امنیتی

و …

کمد بایگانی فلزی اداری

هماهنگی بین رنگ کمد و رنگ محیط اداره باعث زیبایی منحصر به فردی می شود.

قیمت کمد بایگانی فلزی

قیمت کمد بایگانی فلزی با توجه به ابعاد، تعداد قفسه، جنس فلز و پارامتر های دیگر متفاوت است. همچنین با توجه به وضعیت ارز کشور و نوسانات قیمت مواد اولیه، نمی توان قیمت ثابتی ارائه داد. اما کاربران محترم سایت هیراد می توانند با مشاوران ما از قیمت روز کمد بایگانی اداری فلزی مطلع شوند.

خرید کمد بایگانی اداری

خرید کمد بایگانی فلزی اداری

قیمت کمد بایگانی فلزی اداری با توجه به متریال به کار رفته در آن متفاوت است.

قبل از خرید کمد بایگانی فلزی اداری برای محل کار و اداره خود حتما ویژگی ها و خصوصیات آن را بررسی کنید. خرید عمده کمد فلزی اداری نیازمند بررسی تعداد پرسنل و حجم کاری می باشد. نوع فایل و اسناد و پوشه ها و ابعاد آن ها در نحوه انتخاب کمد اداری تاثیر گذار هستند.

ویژگی های کمد فلزی اداری

قبل از خرید کمد بایگانی فلزی اداری برای محل کار و اداره خود حتما ویژگی ها و خصوصیات آن را بررسی کنید. خرید عمده کمد فلزی اداری نیازمند بررسی تعداد پرسنل و حجم کاری می باشد. نوع فایل و اسناد و پوشه ها و ابعاد آن ها در نحوه انتخاب کمد اداری تاثیر گذار هستند.

در هنگام خرید کمد بایگانی فلزی اداری باید به دو نکته توجه کرد:

1- جنس و ضخامت کمد فلزی اداری

اصولا کمدهای فلزی اداری از ورق های روغنی با کیفیت ساخته می شوند. ضخامت های این ورق ها برابر با ضخامت کمد می باشد. کمد های اداری فلزی عموماً دارای ضخامت های 0.2 و 0.4 0.5 و 0.7 و 0.9 هستند.

ورقه ها را قبل از برش و استفاده حتما با بنزین شستشو می دهند تا چربی از روی آن ها پاک شود که برای رنگ آمیزی آماده باشند.

2- رنگ کمد اداری فلزی
  1. رنگ های مورد استفاده در کمدهای فلزی معمولا از نوع هوا خشک، کوره ای و یا الکترواستاتیک می باشند.
  2. رنگ هوا خشک نوعی رنگ مایع است که پس از پاشیدن بر روی کمد، در هوای آزاد خشک می شود.
  3. رنگ کوره ای نیز از نوع مایع بوده اما بعد از پاشیدن رنگ کوره ای، کمد را در کوره ای با درجه حرارت 180 درجه سانتی گراد قرار می دهند.
  4. رنگ الکترواستاتیک از نوع پودری می باشد و پس از استفاده، کمد را در داخل کوره با درجه حرارت 230 درجه سانتی گراد قرار می دهند.
3- ضخامت کمد فلزی

ضخامت کمد فلزی با سطح ایمنی آن ارتباط مستقیمی دارد.

4- کاربرد کمد فلزی اداری
  1. عمده کاربرد کمد اداری فلزی برای دسته بندی اوراق و تجهیزات و همچنین نظم بخشی و سازمان دهی محیط می باشد.
  2. استفاده از کمد اداری باعث می شود تا در صورت پاک شدن اطلاعات از روی سیستم، دسترسی به نسخه چاپی و فیزیکی اطلاعات فراهم باشد.
  3. در صورت نبود کمد فلزی در اداره ها، مشکلات زیادی از جمله بی نظمی در کار، اتلاف وقت و افزایش شاکیان به وجود می آمد.
  4. برخی کمد های فلزی قابلیت جابجایی آسان را نیز دارند که این نوع کمد ها عمدتاً دارای چرخ هستند. کمد هایی که دارای چرخ نباشند، جابجایی آن ها نیز به سختی انجام می شود.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *