صندلی اداری, وبلاگ

صندلی اداری، گیمینگ و کامپیوتر

صندلی اداری

صندلی اداری، گیمینگ و کامپیوتر استاندارد هیراد

تجهیزات محیط کار یکی از مسائل بسیار مهمی است که کیفیت کار کارکنان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. هر دفتر و اداره‌ای باید تجهیزات مناسب و استاندارد را برای کارکنانش فراهم کند. کارمندان ساعت‌ها پشت سیستم کامپیوتر و میز می‌نشینند و بیش از ده ساعت از هر روز خود را بر روی صندلی‌های اداری می‌گذرانند به همین دلیل مدل صندلی اداری و میز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. صندلی اداری، صندلی گیمینگ و کامپیوتر باید مطابق با اصول استاندارد و فرم بدن انسان طراحی شده باشد در غیر این صورت ممکن است بدن انسان به‌خصوص ستون فقرات و گردن آسیب ببیند. صندلی‌های استاندارد اداری به شکلی ساخته می‌شوند که گودی و قسمت‌های دیگر کمر را پوشش می‌دهند و سبب آسیب در بلندمدت نمی‌شوند.

انواع صندلی اداری

 

صندلی اداری در سایز‌ها و مدل‌های متنوع طراحی و تولید می‌شود و جنس آن‌ها عموماً از پلاستیک و فلز است. برخی از آن‌ها ساکن هستند در حالی که نمونه‌های حرفه‌ای‌تر آن‌ها قابل حرکت و به صندلی‌های اداری چرخدار معروف هستند. برخی از صندلی‌های اداری قابلیت تنظیم پشتی دارند و می‌توان آن‌ها را مطابق با قد و ارتفاع میز تنظیم کرد. همچنین برخی از آن‌ها قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و می‌توان قد صندلی را مطابق با زیرپایی یا سطح زمین تنظیم کرد. کفی و پشتی صندلی‌ها از جنس چرم و پارچه هستند و می‌توان رنگ آن را مطابق با دکوراسیون اتاق کار یا میز انتخاب کرد و از یک محیط کار دلپذیر لذت برد. برخی از صندلی‌ اداری برای میزهای مدیریت طراحی شده‌اند؛ این نمونه‌ها دارای پشتی بلندتری هستند و نسبت به صندلی‌های اداری دیگر به فضای بیشتری احتیاج دارند. صندلی‌های اداری برخلاف دیگر صندلی‌ها و مبلمان از چوب ساخته نمی‌شوند و نسبت به مبلمان منزل انعطاف بیشتری دارند و در درازمدت ایجاد خستگی نمی‌کنند. همچنین در قسمت دسته‌ی صندلی‌ اداری پدهای نسبتاً نرمی وجود دارد تا افراد هنگام کار کردن آرنج دستان را بر روی آن‌ها قرار دهند تا در دراز مدت دچار خستگی نشوند. صندلی گیمینگ هم ازجمله صندلی‌های اداری تخصصی و صندلی اداری حرفه‌ای است که برای بازی‌های کامپیوتری و ویدئویی طراحی شده است. صندلی‌های گیمینگ نیز دارای پشتی خاص هستند و در ارتفاع‌های گوناگون تنظیم می‌شوند.

خرید آنلاین انواع صندلی اداری

 

صندلی اداری قیمت‌های متفاوتی دارد ولی به دلیل آنکه با سلامتی افراد و کارمندان در ارتباط نزدیک و تنگاتنگی است بهتر است از نمونه‌های مرغوب و استاندارد آن‌ها استفاده کرد. فروشگاه اینترنتی گروه صنعتی هیراد مجموعه‌ای از بهترین تجهیزات اداری برندهای ایرانی و خارجی را گردآوری کرده است. برای خرید آنلاین صندلی اداری چرخدار، میز کار و صندلی گیمینگ می‌توان به هیراد مراجعه کرد و از یک خرید آنلاین مطمئن لذت برد. به کمک سایت هیراد تنها با چند کلیک آسان بدون آنکه زمان زیادی برای صرف خرید یک صندلی گذاشت می‌توان در کمترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل گرفت.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *