پارتیشن, پارتیشن ام دی اف

قیمت پارتیشن ام دی اف 1403

قیمت پارتیشن ام دی اف 1403

بررسی قیمت پارتیشن ام دی اف 1403

همانطور که همه ما می‌دانیم، طراحی و بهبود فضای کاری یکی از عوامل کلیدی در ایجاد یک محیط کاری بهتر و موثر است. در این راستا، استفاده از پارتیشن‌های ام دی اف یکی از راه‌های محبوب برای تقسیم فضاها و ایجاد بخش‌های مختلف در محیط کار می‌باشد. اما انتخاب مناسب پارتیشن ام دی اف نه تنها به نیازها و ذوق های ما باید بخورد، بلکه باید قابلیت اجرایی و مالی نیز در نظر گرفته شود.

در این مقاله، ما قصد داریم به بررسی قیمت پارتیشن ام دی اف 1403 از گروه صنعتی هیراد بپردازیم. این پارتیشن‌ها از جمله گزینه‌های محبوب برای بهبود فضاهای کاری و تقسیم فضا در محیط‌های اداری و غیراداری می‌باشند. هدف ما ارائه یک بررسی جامع و یونیک از قیمت‌ها، ویژگی‌ها و مزایای استفاده از این پارتیشن‌هاست، تا به شما کمک کنیم تصمیم بهتری در خرید خود بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی جزئیات بیشتر این موضوع بپردازیم.

 

 پارتیشن ام دی اف 1403

پارتیشن MDF از چه چیزی ساخته میشود؟

پارتیشن‌های ام دی اف از موادی به نام MDF یا تخته فیبر با چگالی متوسط ساخته می‌شوند. این متریال جزو فراورده‌های چوبی است و به صورت خشک تولید می‌شود. چگالی این نوع تخته فیبر بین 650 تا 800 کیلوگرم بر متر مکعب است، که این مقدار در مقایسه با چوب طبیعی، درجه دومی از نظر مقاومت، استحکام و طول عمر را دارد.

با این حال، هزینه استفاده از چوب طبیعی بسیار بالاتر است. به همین دلیل، استفاده از MDF به عنوان جایگزینی مناسب و اقتصادی‌تر برای ساخت پارتیشن‌ها مطرح می‌شود. بر این اساس، در ساخت پارتیشن‌های ام دی اف دوجداره یا تک‌جداره، از این مواد استفاده می‌شود.

ام دی اف چیست ؟

ام دی اف یک متریال است که به صورت پرس بسیار شدید کاغذ و تکه‌های چوب را به یکدیگر متصل می‌کند. این فرآیند باعث ایجاد استحکام بالایی در متریال می‌شود که اگرچه به اندازه چوب طبیعی نیست، اما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به راحتی دچار آسیب یا شکستگی نمی‌شود. چگالی پارتیشن‌های ام دی اف متوسط است و این متریال از چوب پایین‌تر و از نئوپان بالاتر و محکم‌تر است.

استفاده از چوب هزینه‌بر است، اما ام دی اف با توجه به مقاومت بالای خود و همچنین قیمت مناسب‌تر، بهترین انتخاب برای ساخت پارتیشن‌های ام دی اف MDF محسوب می‌شود. علاوه بر استفاده در پارتیشن‌ها، این متریال در صنایع چوبی مختلف مانند مبلمان، تخت، کمد و غیره نیز کاربرد دار

ویژگی های پارتیشن ام دی اف

با وجود گسترش محبوبیت مدل‌های های آلومینیومی و پارتیشن شیشه ای فریم لس، پارتیشن MDF دوجداره  و معمولی حتی اتاق شیشه ای هنوز هم طرفداران پروپاقرص خود را دارد‌. این محبوبیت به خاطر ویژگی های زیر است :

ویژگی های پارتیشن ام دی اف

ابعاد پارتیشن ام دی اف

  • پارتیشن MDF ضخیم

این نوع پارتیشن‌ها معمولاً دارای ضخامت بالای ۱۸ میلی‌متر به بالا هستند. این پارتیشن‌ها به خاطر مقاومت و استحکام بالای خود برای استفاده در محیط‌هایی که نیاز به حفظ حرارت، عایق بندی یا عملکرد صوتی دارند، مناسب هستند. همچنین برای استفاده در پروژه‌های ساختمانی و دکوراسیون داخلی که به استحکام و ثبات بیشتر نیاز دارند، پارتیشن‌های MDF ضخیم مناسبند.

  • پارتیشن MDF سه‌لایه

این نوع پارتیشن‌ها از چند لایه MDF با ضخامت متفاوت تشکیل شده‌اند که باعث افزایش مقاومت و استحکام آنها می‌شود. این پارتیشن‌ها برای استفاده در محیط‌های با رطوبت نسبتاً بالا یا برای ایجاد عایق بین فضاها مناسب هستند.

  • پارتیشن MDF مقاوم به آب

این نوع پارتیشن‌ها با استفاده از MDF مقاوم به آب و تحت پوشش مواد ضدآب و ضدرطوبت تولید می‌شوند. این پارتیشن‌ها برای استفاده در محیط‌هایی که با رطوبت و آب سروکار دارند، مانند حمام‌ها یا آشپزخانه‌ها، مناسب هستند.

مزایای پارتیشن ام دی اف

مزایای پارتیشن ام دی اف

اقتصادی و مقرون به صرفه: پارتیشن‌های MDF به عنوان یک گزینه ارزان‌تر از دیگر مواد ساختمانی شناخته می‌شوند، این ارزانی به عنوان یکی از ویژگی‌های جذاب آنها برجسته است و باعث می‌شود تا برای افراد بسیاری به دسترس باشند.

  • بازیافت مواد:

استفاده از MDF به عنوان یک ماده بازیافتی نشان دهنده توجه به حفظ محیط زیست و استفاده مجدد از منابع طبیعی است.

  • تنوع رنگ:

یکی از ویژگی‌های برجسته پارتیشن‌های MDF، طیف گسترده رنگی است که امکان انتخاب رنگ برای مطابقت با دکوراسیون محیط را فراهم می‌کند.

  • سطح صاف و صیقل خورده:

MDF دارای سطحی صاف و صیقل خورده است که به آن ظاهری زیبا و حرفه‌ای می‌بخشد.

  • مقاومت در برابر حشرات:

با استفاده از مواد شیمیایی مقاوم، پارتیشن‌های MDF مقاومت خوبی در برابر حشرات و آسیب‌های مرتبط با آنها دارند.

  • رنگ‌آمیزی ساده:

امکان رنگ‌آمیزی پارتیشن‌های MDF به سادگی و بدون نیاز به رنگ‌آمیزی چوب ساده، یکی از ویژگی‌های آنهاست.

  • ظاهر مشابه چوب طبیعی:

این پارتیشن‌ها به راحتی می‌توانند با روکش‌های چوبی و لمینت‌های متنوعی متصل شوند تا ظاهری مشابه چوب طبیعی داشته باشند.

  • بدون دانه و آسان در برش:

پارتیشن‌های MDF، در برابر دانه و دارایی‌های ناخواسته دیگر مقاومت دارند و برش آنها نیز بسیار آسان است.

  • مقاومت در برابر محیط مرطوب:

استفاده از MDF با کیفیت باعث می‌شود تا پارتیشن‌ها در برابر محیط‌های مرطوب و رطوبتی مقاومت بیشتری داشته باشند و شکل خود را به مراتب بهتر حفظ کنند.

در آخر

برای محاسبه قیمت پارتیشن ام دی اف سال 1403 در گروه صنعتی هیراد، بهتر است با تولید کننده مستقیم یا بازاریابان آنها تماس بگیرید. آنها قادرند به شما اطلاعات دقیق در مورد قیمت‌ها، شرایط فروش، و همچنین مشاوره در مورد نوع و اندازه پارتیشن مورد نیاز شما را ارائه دهند. اطلاعات فنی دقیق و نیازهای خاص پروژه شما ممکن است تاثیر زیادی بر روی قیمت نهایی داشته باشند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *