پارتیشن اداری

پارتیشن ترفندی برای جداسازی فضاهای اداری

پارتیشن اداری

یک شرکت به فرم اپن آفیس با پارتیشن های کوتاه و یا بدون پارتیشن بندی، برای خیلی از محیط های کاری مناسب است.

در شرکت های بدون جداکننده، صدای همهمه ی محیط کار، جو شاد و با انگیزه ای را ایجاد می کند و کارمندان به کار تشویق می شوند. افراد در جریان همه ی کارها قرار می گیرند و راحت تر می توانند با مدیر شرکت در تماس باشند. اما برخی شرکت ها به دلیل نوع کار خود به فضاهای مشخصی نیاز دارند که در آن تیم ها و افراد از آرامش بیشتر و حریم خصوصی بیشتری بهره ببرند و بتوانند بر کار خود تمرکز کنند. در این گونه موارد، بهترین راه حل برای مجزا کردن فضای اداری، پارتیشن ترفندی برای جداسازی فضاهای اداری و شرکت با پارتیشن اداری می باشد.

بهترین راه حل برای مجزا کردن فضای اداری، جداسازی فضای شرکت با پارتیشن اداری می باشد.

تغییر ساختار یک شرکت با گذاشتن دیوارهای دائمی و درو پنجره های داخلی، هم وقت گیر است، هم خرابی دارد و هم هزینه بر است و هم این که در صورت نیاز نمی توان محل دیوارها را تغییر داد. اما در مورد پارتیشن ها مخصوصا پارتیشن اداری دوجداره می توان آن را دمونتاژ کرده و باز کرد و در صورت نیاز همان پارتیشن را در جای دیگری نصب کرد.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری دوجداره ی شیشه خور

 

از آنجایی که پارتیشن اداری شیشه خور، استایل مدرنی را برای شرکت ایجاد می کند، استقبال چشمگیری از آن شده است. این پارتیشن های شیشه ای در عین حال که یکپارچه بودن فضا را حفظ می کند، حس حریم خصوصی را هم تأمین می کند.

پارتیشن های شیشه ای با شیشه های دو جداره مزیت دیگری هم دارند و آن این است که امکان نصب کرکره در داخل آنها وجود دارد و به این ترتیب فضاهای خصوصی مشخصی را در شرکت ایجاد می کند.

پارتیشن اداری غیر شیشه ای

 

این گونه پارتیشن اداری معمولا از ام دی اف، پنل های گچی و یا متریال دیگری ساخته می شود و با چارچوبی از استیل یا آلومینیوم حمایت می شوند. این گونه جداکننده، حریم خصوصی لازم برای کار را فراهم می کنند و عایق صدا هستند و در صورتی که از زمین تا سقف باشند، حس واقعی یک اتاق جدا را به وجود می آورند.

صفحات یا اسکرین های اداری

 

صفحات اداری نوعی پارتیشن هستند که راحت، قابل انعطاف و مقرون به صرفه بوده و نسبت به دیوارهای واقعی، فضای کمتری را روی سطح زمین اشغال می کنند. این پارتیشن اداری ، نوعی حریم خصوصی برای کارمندان ایجاد می کند که از سر و صدای بقیه ی شرکت دور باشند.

این نوع پارتیشن اداری مدولار است. پارتیشن های مدولار این مزیت را دارند که باز شده و در جای دیگری نصب شوند. این گونه پارتیشن اداری برای کادری که دائم در حال تغییر هستند و از نظر تعداد افراد و شکل دپارتمان دستخوش تغییر هستند، بسیار مفید است.

 

طراحی پارتیشن

 

قبل از نصب، شما باید تصویری از این که شرکت شما با پارتیشن اداری به چه صورت خواهد بود، داشته باشید. پارتیشن می تواند به نوعی انتخاب شود که نشان دهنده ی صنعت و برند شرکت باشند. نحوه ی صحیح انتخاب پارتیشن به گونه ای است که می تواند باعث بالا بردن بازده و کارایی شرکت شده و به کاربردی بودن هر چه بیشتر شرکت کمک کند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *