صندلی اداری, مبلمان اداری

خرید صندلی مدیریتی با بهترین قیمت

صندلی مدیریتی

خرید صندلی مدیریتی بالاترین کیفیت و بهترین قیمت

 

همان‌طور که می‌دانید از میان اتاق‌های مختلفی که در یک مجموعه و یا سازمان وجود دارند، اتاق مدیریت، زیباترین و جالب‌ توجه‌ترین اتاق‌ها است. در حالت معمول در طراحی و چیدمان این اتاق‌ها به ویژگی‌های خاصی توجه می‌کنند و نکات ویژه‌ای را در نظر می‌گیرند. یکی از مهم‌ترین موارد مؤثر در زیبایی این اتاق‌ها، صندلی مدیریتی و یا مبلمانی است که در چیدمان آن مورد استفاده قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم به ارائه مطالبی در زمینه صندلی‌های مدیریتی بپردازیم و نحوه‌ خرید صندلی مدیریتی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را بیان کنیم.

 

صندلی مدیریتی

 

در حال‌ حاضر صندلی‌های اداری و یا مبلمان اداری مدیریتی در انواع مختلفی از طرح‌ها و مدل‌ها ساخته می‌شوند و روانه بازار مصرف می‌گردند. برخی از این محصولات دارای طرح‌های مدرن بوده و برخی از طرح‌های کلاسیک برخوردار شده‌اند. این نوع از مبلمان اداری، راحتی بسیار زیاد و مناسبی دارند و از طرف دیگر، از سایر مبلمان‌های اداری، زیباتر و لوکس‌تر طراحی می‌شوند. بنابراین قیمت آن‌ها نیز بالاتر است.

 

پیش‌ از خرید صندلی مدیریتی و مورد نظر خود باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشید. یکی از مهم‌ترین این نکات، نوع صندلی مورد نظر شما است. از طرف دیگر باید نیاز و مصرف خود را نیز در نظر بگیرید. چراکه این محصولات با ویژگی‌ها و مشخصات فنی متنوعی طراحی و تولید شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند و ابعاد و اندازه‌های مختلفی هم دارند.

ویژگی‌های صندلی مدیریتی مناسب

روکش

 

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این نوع از صندلی‌های اداری، روکش آن‌ها است. در بیشتر موارد تولیدکنندگان از روکش‌های چرمی برای ساخت این نوع از صندلی‌ها استفاده می‌کنند و برخی نیز ترکیبی از چرم و پارچه‌های تنفسی را مورد استفاده قرار می‌دهند تا از این طریق جلوی تعریق را بگیرند.

 

بیشتر صندلی‌های مدیریتی از دسته‌های چوبی و یا فلزی به وجود آمده‌اند که با روکش‌هایی از جنس پلاستیک بسیار مقاوم هم تزیین شده‌اند. استفاده از دسته‌های این صندلی‌ها و روکش‌های به‌ کار رفته در فرایند طراحی و تولید آن‌ها باعث می‌شود تا دستان شما به‌ راحتی بر روی دسته صندلی قرار گرفته و اذیت نشود.

خاصیت ارتجاعی پشتی صندلی

 

یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که باید صندلی‌های مدیریتی با کیفیت از آن برخوردار باشند، خاصیت ارتجاعی پشتی این محصولات است. همان‌طور که می‌دانید افرادی که در یک اداره و یا سازمان به مدیریت امور اشتغال دارند، مدت زمان بسیار زیادی را در دفتر کار خود سپری می‌کنند.

 

این افراد، فرصت بسیار محدودی برای استراحت دارند. اگر صندلی آن‌ها نامناسب باشد، باعث خستگی زودهنگام آنان در محیط کار خواهد شد و آسیب‌های جدی را به ستون فقرات، گردن و… آن‌ها خواهد زد. بنابراین و به‌ منظور پیشگیری از این‌گونه آسیب‌ها، تولیدکنندگان در فرایند طراحی و تولید صندلی‌های مدیریتی نکاتی را در نظر می‌گیرند و سعی می‌کنند پشتی صندلی را با خاصیت ارتجاعی طراحی نمایند.

 

بنابراین با استفاده از چنین صندلی‌هایی، کمر و یا گردن فرد در موقعیت بسیار مناسبی قرار می‌گیرد و از بروز آسیب‌های احتمالی به نواحی مختلف بدن پیشگیری به عمل می‌آورد.

امکان تنظیم ارتفاع

 

یکی از مشخصات بسیار مهم صندلی‌های مدیریتی، امکان تنظیم ارتفاع این محصولات است. در حالت معمول این صندلی‌ها به‌ نحوی طراحی‌ می‌شوند که شما می‌توانید با استفاده از یک اهرم که در زیر صندلی جای گرفته است، ارتفاع آن‌ها را به اندازه‌ مورد نظرتان تنظیم کنید. در این‌ صورت احتمال خستگی شما در حین کار کمتر خواهد بود.

پایه‌های صندلی مدیریتی

 

در بیشتر موارد از پایه‌های پنج پر تولید شده از آهن که ضخامت بسیار مناسبی هم دارند، در تولید صندلی‌های مدیریتی استفاده می‌کنند. این پایه‌ها به‌ نحوی طراحی‌ شده‌اند که می‌توانند وزن صندلی و فرد استفاده‌ کننده را به صورتی کاملاً مساوی، میان تمامی چرخ‌ها تقسیم کنند. در بسیاری از موارد این پنج پرها با استفاده از پوششی از جنس کروم _ نیکل، تزیین شده‌اند.

این عامل باعث می‌شود تا محصولات به‌ دست‌ آمده زیبایی ظاهری بیشتری پیدا کنند. از طرف دیگر در صورت قرار گرفتن در محیط‌های مرطوب، زنگ نزنند. در برخی از موارد، پنج پرهای به‌ کار رفته در تولید صندلی‌های مدیریتی، از جنس آلومینیوم و یا دایکاست هستند.

چرخ‌های صندلی‌های مدیریتی

 

چرخ‌های صندلی‌های مدیریتی در مدل‌های پیچی، پیمی و یا پایه ثابت طراحی و تولید می‌شوند. از آن‌ جایی‌ که این چرخ‌ها برای استفاده بر روی سطوح صاف، طراحی شده‌اند بنابراین تنها می‌توانید از آن‌هو بر روی سرامیک، موزاییک، سنگ و… استفاده کنید.

اگر این محصولات را بر روی موکت، فرش و یا دیگر سطوح پرزدار و ناهموار مورد استفاده قرار دهید، طول عمر و دوام چرخ‌های صندلی خود را کاهش خواهید داد. از طرف دیگر نباید در موقعیتی که بر روی این صندلی‌ها نشسته‌اید به‌ صورت طولانی‌ مدت جابه‌جا شوید.

چراکه این عامل باعث می‌شود تا میزان فشار بر روی چرخ‌ها افزایش پیدا کند و به شکستن آن‌ها منجر گردد. این چرخ‌ها امکان تعویض و جایگزینی هم دارند.

 

خرید صندلی مدیریتی با بهترین قیمت از گروه صنعتی هیراد

 

گروه صنعتی هیراد ، طراح اختصاصی مبلمان اداری و صندلی‌های اداری در کشور است. این مجموعه صنعتی، در زمینه تولید، فروش و توزیع انواع مبلمان اداری و دیگر بخش‌های مرتبط با طراحی و تولید و عرضه مبلمان اداری در سطح کشور هم فعالیت می‌کند.

 

شما می‌توانید برای خرید انواع صندلی اداری، صندلی کارمندی، صندلی کارشناسی، صندلی کامپیوتر و صندلی گیمینگ به این مجموعه مراجعه کنید و یا به خرید صندلی مدیریتی با بهترین قیمت اقدام نمایید.

 

تمامی محصولات عرضه شده در این مجموعه، توسط طراحان حرفه‌ای و بسیار متخصص طراحی شده‌اند و در فرآیند تولید و ساخت آن‌ها نیز به عامل کیفیت و ویژگی‌های فنی مناسب توجه شده‌ است. لذا محصولات این مجموعه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار شده و تمامی ویژگی‌های صندلی‌های مدیریتی مناسب را دارا بوده و با قیمت‌هایی مقرون‌ به‌ صرفه نیز در اختیار خریداران و متقاضیان قرار می‌گیرند.

 

تنوع بالای محصولات ارائه‌ شده در مجموعه صنعتی هیراد گروپ، باعث می‌شود تا شما بتوانید با در نظر گرفتن سلیقه شخصی و میزان بودجه خود، محصول مناسب و مطابق با کاربردتان را از میان انواع مبلمان اداری و مدیریتی ارزان، انتخاب و خریداری کنید.

 

در واقع، دست شما در انتخاب محصولات با کیفیت و مورد نظرتان از جمله انواع صندلی مدیریتی باز خواهد بود. این محصولات از نظر ویژگی‌های ظاهری نیز جذاب و منحصر به‌ فرد طراحی شده‌اند. بنابراین مبلمانی بسیار مناسب و کاربردی برای محیط کار و دفتر مدیریتی لاکچری و لوکس شما محسوب می‌شوند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *