کمد بایگانی ریلی, محصولات فلزی

قفسه ریلی چیست؟

قفسه بایگانی ریلی

هر روز تراکم جمعیت شهر ها افزایش پیدا میکند و رشد جمعیت روند صعودی دارد. در پی آن فضاهای بایگانی سازمان های موجود، گنجایش لازم برای نگهداری مدارک پزشکی، پرسنلی و سایر مدارک را ندارد. لذا به منظور چاره سازی این معضل شرکت هیراد همچون سایر کشور های صنعتی و پیشرفته راه حلی اندیشیده و تا حد قابل توجهی این مشکل را حل کرده است. این شرکت اقدام به ساخت، نصب و راه اندازی سیستم قفسه ریلی از انواع دستی، مکانیکی و برقی در ابعاد مختلف بنا به نیاز فضای موجود نموده است.

 

این محصول مجموعه ای از قفسه بندی است که بر روی پایه های متحرک نصب شده و در امتداد ریل حرکت میکند.در نتیجه نظم و توزیع بهینه بایگانی و انبار و همچنین استفاده بهتر از فضا تضمین می شود.این سیستم در ابعاد مختلف و با توجه به ابعاد فضای بایگانی شما و ظرفیت موردنیاز شما تولید می شود. هر مجموعه استاندارد خاصی در تولید این محصول دارد.

این شرکت با ده ها سال سابقه خود قادر گردیده با تحقیق و توسعه یکی از پیشرو ترین سازندگان این سیستم در منطقه خاور میانه شود. این مجموعه در بیش از چند کشور خارجی حضور فعال داشته و بیش از صدها پروژه موفق را اجرا نموده است.

تفاوت قفسه ریلی با بایگانی سنتی :

 

همانطور که میدانید روش بایگانی سنتی معمولاً در اتاق های تاریک طبقات زیر زمین سازمان ها قرار گرفته بود. در این روش به دلایل مختلف مدارک با ارزش بایگانی شده در کوتاهترین زمان دچار بی رنگی، خاک گرفتگی و پوسیدگی می شدند. که عبارتند از:

  • رطوبت
  • ورود حشرات به داخل محل بایگانی
  • ورود گرد و خاک
  • قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید
  • دسترسی افراد غیرمجاز
  • و…

این آسیب رسانی به مدارک مشکلات زیادی را باخود به همراه داشت. به همین دلیل نیاز به سیستمی که این مشکلات را نداشته باشد هر روز بیشتر از دیروز احساس میشد.

 

امروز همه سازمان ها پی برده اند که مدارک موجود در بایگانی چه ارزش ویژه ای برای هر سازمان دارد. لذا گروه صنعتی هیراد در پاسخ به نیاز اینگونه سازمان ها و نهاد ها شتافته و راه حلی اندیشیده است. این مجموعه با ساخت قفسه های بایگانی متحرک ریلی، هم مشکل کمبود فضای بایگانی و هم مشکل ورود نور، حشرات و رطوبت به داخل کمد های بایگانی را حل نموده است.

این مجموعه افتخار دارد تا کنون هزاران سازمان، نهاد و وزارت خانه ها را در سراسرکشور و کشور های همسایه به کمدهای بایگانی متحرک مدرن تجهیز نماید.

سیستم های قفسه ریلی معمولاً با یک دسته چرخشی قابل دسترسی در نمای بیرونی ساخته می شوند. هنگامی که چرخانده می شود ، دسته مکانیزمی را اجرا می کند که بسته به چرخش دسته در جهت عقربه های ساعت یا خلاف جهت عقربه های ساعت ، قفسه های متصل را به چپ یا راست می چرخاند.

مکانیزم درب کشویی میتواند دستی، اتوماتیک، دستی مکانیکی و یاهوشمند باشد.

مزایای قفسه ریلی:

مزایای این سیستم بایگانی ریلی بسیار فراتر از مزایای صرفه جویی در فضا است. در ادامه تعدادی از مزایای این سیستم را نام می بریم:

  • استفاده از فضا به عنوان یک سیستم ذخیره سازی جمع و جور
  • می تواند با هر فضای موجود سازگار شود.

ایمنی کامل مواد ثبت شده

مناسب برای ذخیره انواع کتاب و اسناد، زونکن، پوشه، کارتن و لوازم انبار، CD و DVD، و …

قابل تنظیم است :

گروه صنعتی هیراد امکان تولید این سیستم در طول های مختلف ( حتی ۵ و ۶ متری ) و با کاربری های مختلف ( زونکن، پوشه، کتاب، کارتن و …) در انواع مختلف مکانیکی،برقی و هوشمند را برای مشتریان عزیز میسر می سازد.

سازمان را بهبود می بخشد:

این سیستم به سازماندهی اسناد کمک می کند، بنابراین کارکنان می توانند به راحتی اقلام ذخیره شده را بازیابی کرده و بهره وری را افزایش دهند.

امنیت را افزایش می دهد:

با تعبیه درب و قفل مرکزی اختصاصی گروه صنعتی هیراد، دسترسی به قفسه ها محدود می شود تا به کاهش سرقت احتمالی کمک کند.

مقرون به صرفه:

سیستم ها می توانند ظرفیت بیشتری را در فضای کمتر فراهم کنند در حالی که همان منطقه را با گزینه های سنتی اشغال می کنند و استفاده از کف را سودآورتر و پربارتر می کنند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *