فایل فلزی, محصولات فلزی

انواع فایل اداری فلزی

انواع فایل اداری فلزی

معمولا در اداره جات و دفاتر اسنادی هستند که نیاز به نگهداری دارند. به همین منظور محصولی بسیار کاربردی و مخصوص طراحی شده است که می تواند اسناد و داده ها را به بهترین شکل دسته بندی و نگهداری نماید. کمد فایل فلزی مجموعه محفظه هایی هستند که به شکل دسته بندی شده و جاداری طراحی می شوند و می توانند در انواع محیط های اداری مورد استفاده قرار بگیرند.

فایل اداری چیست؟

اگر شما هم کسب و کاری دارید که می خواهید تجهیزات دفتری آن را تهیه کنید، نیاز به ذخیره سازی اطلاعات و مدارک خواهید داشت. یکی از مهم ترین فعالیت هایی که در بخش های مختلف انجام می شود، فایلینگ و سازماندهی پروژه ها، اطلاعات مشتریان و دیگر مدارک است.

فایل اداری محصولی کاربردی است که در کنار مبلمان و وسایل اداری به کمک شما می آید و امکان حفظ اسناد به شکل دسته بندی شده را برایتان فراهم می کند.

این محصولات استحکام بالایی دارند و در ابعاد مختلفی ساخته می شوند. در نتیجه می توانند با توجه به نیاز شما، کارایی بالایی داشته باشند. حتی دسترسی کارکنان به فایل ها نیز بسیار راحت تر می شود و روند کار ها با سرعت بیشتری پیش می رود.

کاربرد فایل اداری فلزی

مهم ترین کاربردی که برای انواع کمد فایل ارائه می شود، دسته بندی و محافظت از داده ها و مدارک است. اسناد کاغذی اهمیت زیادی دارند و در عین حال بسیار آسیب پذیر هستند. به همین جهت لازم است آن ها را در مکانی نگهداری کنید که هم مقاومت خوبی دارد و هم قابلیت دسترسی به مدارک مختلف را به شما بدهد.

معمولا هر کمد فایل فلزی، شامل محفظه های عمودی و کشویی مختلفی است که فضای مناسبی برای انواع اسناد را در اختیار شما می گذارند. معمولا این محصولات را به دو شکل عمده می سازند. دسته اول فایل های عمودی شکل هستند که از بخش کوتاه کشو ها امتداد پیدا می کنند و فایل های جانبی که کشو هایش از قسمت بلند محفظه امتداد دارند.

این کمد ها کاربرد های مختلفی دارند و می توانند فواید زیادی داشته باشند. به همین جهت است که می توانید در هر کسب و کاری انواع مدارک را در آن ها ذخیره سازی نمایید. در ادامه به برخی از کاربرد های فایل اداری اشاره می کنیم.

 این محصولات با اشغال کردن فضایی محدود، مقدار زیادی اسناد را ذخیره می کنند.

شما با استفاده از آن ها امکان دسته بندی و جدا سازی مدارک بر اساس معیار های خودتان را خواهید داشت.

سهولت در بازیابی اطلاعات از طریق فایلینگ داده ها در کمد فایل فلزی.

ذخیره همه مدارک یک کسب و کار به صورا یکجا و تامین امنیت این اطلاعات.

برخی از انواع کمد فایل، قفل دارند و می توانند امنیت داده ها را بالا ببرند.

معرفی انواع کمد فایل

کمد های فایلی که برای تقسیم بندی مدارک اداری طراحی شده اند، دارای تنوع زیادی هستند. این ویژگی ها سبب تفاوت کاربری آن ها شده و  باعث می شود بهره وری های متفاوتی هم از آن داشته باشند. به هر حال اگر قصد خرید فایل اداری ارزان و یا گران را داشته باشید، باید انواع آن را بشناسید.

وقتی با دسته بندی های مختلف و تعدد محصولات مشابه ارائه شده رو به رو شوید و شناخت بیشتری از هریک داشته باشید، قطعا می توانید با توجه به نیازتان بهترین انتخاب را انجام دهید.

بهتر است پیش از خرید فایل اداری، حتما به این نکته توجه داشته باشید که نمی توان بهترین آن ها را نام ببریم. گزینه مناسب با توجه به نیاز و کاربردی که شما مد نظر دارید تعیین می شوند. در ادامه به انواع این محصولات اشاره کرده ایم.

فایل اداری جانبی

این مدل ابعاد وسیعی دارد و بیشتر برای محیط های اداری بزرگ که اسناد و مدارک کاغذی زیادی در آن نگهداری می شوند، کاربرد دارد. ساختار آن ها به گونه ای است که کشو های بزرگ و متعددی دارند که برای فایلینگ داده ها و منظم سازی اسناد بسیار مناسب به شمار می روند. ساختار آن ها به شکلی است که به شما اجازه می دهد کشو ها را به راحتی حرکت دهید و تا آخر باز کنید.

فایل اداری عمودی

اگر فضای دفتر شما کوچک است و باید به شکل بهینه از آن استفاده کنید، پیشنهاد ما فایل های عمودی هستند. این فایل اداری فلزی بسیار کاربردی است و علی رغم فضای کمی که اشغال می کند، می تواند تعداد زیادی مدارک و اسناد را در خود جای دهد. این نمونه هم شامل کشو های متعدد می شود که کمی باریک هستند و می توانید انواع مدارک را از جلو به عقب درآن ها مرتب کنید.

فایل فلزی اداری سیار

همان طور که از اسم این محصول پیداست، قابلیت جا به جایی دارد و به شما این اجازه را می دهد تا در صورت نیاز، اسناد مورد نظر را به سادگی جا به جا کنید. اگر کار شما به گونه ای است که در حال جا به جایی هستید و نیاز دارید برخی مدارک را نزدیک خود نگهدارید، می توانید از این مدل ها بهره ببرید. علاوه بر نظمی که به پوشه ها می دهید، استفاده از آن ها و پیدا کردن مدارک لازم سرعت بیشتری در انجام امور داشته باشید. اندازه آن ها معمولا جمع و جور است تا راحت تر از مکانی به مکان دیگر انتقال پیدا کند.

فایل اداری قفسه باز

این مدل مانند قفسه های کتابخانه باز است و دسترسی به پرونده ها و فایل ها بسیار ساده خواهد بود. اگر مدارک و اسناد محرمانه نیستند و نیازی به مراقبت ای ویژه ندارند، می توانید از این گزینه برای فایلینگ داده هایتان استفاده کنید.

قیمت کمد فایل فلزی

بودجه و میزان هزینه ای که می خواهید برای خرید فایل اداری در نظر بگیرید اهمیت زیادی دارد.ظاهر، نوع متریال، رنگ، نوع فلز، عادی یا قفل دار بودن دستگاه، ضخامت لایه های سازه و دیگر موارد روی این مسئله تاثیر گذار خواهند بود.

همچنین انواع کمد فایل را نام بردیم که هریک ویژگی های مختص به خود را دارند و کاربردی متفاوت برایشان طراحی شده است. بر اساس این ویژگی ها نیز هزینه ها اعلام می شوند.

ویژگی های کمد فایل فلزی

متریال های مختلفی هستند که برای ساخت انواع فایل اداری مورد استفاده قرار می گیرند. به این حال یکی از معروف ترین و بهترین گزینه ها، کمد فایل فلزی است. امنیت این متریال بسیار بالا بوده و هیچ آسیبی به مدارک درون آن ها وارد نمی شود.

جمع بندی

فایل اداری یکی از محصولات بسیار کاربردی در مبلمان اداری است که برای ذخیره اسناد و مدارک کاغذی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول انواع مختلفی دارد که هریک ویژگی های و کارکرد های مختص به خود را ارائه می دهند. پیش از خرید فایل اداری ارزان و یا گران قیمت، حتما با انواع کمد فایل آشنا شوید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *